Море 2k 22

Слънчев бряг

All Inclusive

Месец по-късно ще направя кратък разказ за нашето посещение при "големия гьол" Сякаш годината се търколи за миг. Много теми остават неразвити в блога, но е време да драсна някой друг ред. Макар, че морето не е моята страст, аз бях радостен да прекарам почивката си с моите две деца и прекрасната ми жена. Както казват хората "не мястото, а компанията е важна"! 

Този път заложихме на хотел с водни пързалки с включен оу инклузив пакет. Локацията отново не ми е фаворит (Слънчев бряг), но за мой късмет Hotel Kotva се намира почти в началото на Слънчев бряг, което ми спести нерви. Хотелът се оказа доста добро четиризвездно попадение. Бих го посетил отново! Относно храната бях скептичен към оферта с оу инклаузив пакет, защото с годините съм се наслушал и нагледал на потресаващи неща. Мога с гордост да отбележа и благодаря на домакините, че храната беше вкусна и разнообразна!

След пристигането се запознахме с вътрешните басейни и разбира се да се отбележа с една бира с мезенце! Децата се топнаха в иначе хладната вода, но какво да ги правиш мерак... Привечер надникнахме и към близкия плаж. Морето беше там и ни чакаше. С леки вълни сякаш то се закачаше с нас. Успяхме да хванем и един красив залез като финал преди да поемем обратно към хотела за вечерно хапване. 

Всичко хубаво, но в този ресторант все едно кръжаха мухи, а не хора. Невиждан за мен хаос само и само да вземат от всичко изнесено за ядене. Човек ще си каже, че има маратон за бързо хранене или, че храната ще свърши. Тук отново разбрах, че бай Ганьо няма народност. То си е до култура! Въпреки блъсканицата от към храна нямам забележки. Ние бяхме достатъчно организирани за да си вземем каквото ни се искаше и да се нахраним спокойно! 

Иначе почивката ни мина кротко и приятно. Всеки ден редуване плаж-басейни с бира и мезе и естествено задължителните царевици до ръба на брега. Малкия правеше номера на плажа, но пък за щастие поспиваше там. И най-важното, прибрахме се в Пловдив живи и здрави! 


Прочетете още:


Море, ах море!
Ваканция в действие
Карлово - Сопот
Ах, морето 2020
Нареченски Бани
Смолян - едно спонтанно гостуване
Загражден и премеждията след това
Отдих в Загражден
Ах, морето 2019
Разходка до Варна
Парк Аязмото „Митрополит Методий Кусев“
Асеновата Крепост
Калофер и чувството за свободата
Ботаническа градина Борика
Енергийно поле в Пловдив

Снимки: Личен архив

Няма коментари:

Публикуване на коментар


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape