За един по-чист въздух

Xiaomi Mi Air Purifier 3H
Xiaomi Mi Air Purifier 3H


Това е нашия избор в борбата ни за малко по-чист въздух у дома. Вярно едва ли това "роботче" прави чудеса, но поне се надяваме да подобри качеството на кислорода. Разрових се отново из сайтовете за да намеря най-изгодната за мен оферта. Промоцията си е чиста печалба както казват хората. Заедно с това се запознах повече с този тип продукти, че преди това всичко ми бе тъмна Индия.

Всъщност тази поредна прищявка се върти от доста време на жена ми и как се съгласих дори не знам. Ама тихо, че ако разбере какво пиша май гладен ще остана. Тук е времето да кажа, че машинката за сега се справя идеално с миризмите и с образуването на прах. Нямам уред за да си измеря качеството на въздуха, но като видях внушителния размер на филтъра ще предположа, че върши работа. После кажете, че "размерът няма значение"... 

 

Накратко да кажа и няколко неща за самия продукт. Той постига елиминиране на 99,97% от частици c размер 0,3 микрона. Аіr Рurіfіеr 3Н има лазерни сензори, които засичат замърсяванията и уредът ще регулира автоматично оборотите на вентилатора за максимално ефективно пречистване. А на самия екран може да се видят стойности като температура, влажност, оставащ живот на филтъра и wi-fi свързаност (аз лично следя всичко през моб. приложение Mi Home). Като добавя, че е адски икономичен и предпазва джоба ми от големи сметки (само 38W максимална мощност) вече става наистина от нужен аксесоар за дома!

Продуктите с марка Xiaomi в нашия дом успешно се увеличиха с този пречиствател. За сега като качество и работа съм доволен от всичко закупено на тази марка. Аз не робувам на марки, колкото и комерсиални да са те! За мен е важно да си вършат работата, за която са създадени и това е. Тук определено китайчетата показват, че нарицателното "китайска му работа" не важи за всяко едно нещо!

Препрочитам написаното от мен и съм длъжен да добавя още нещо за да не звучи всичко това като евтина реклама. Може да си го определите като ненужен съвет или друго, но все пак: преди да си купувате даден продукт първо се запознайте с неговия принцип на работа и дали той ще ви върши работа. Покупки на сляпо са си рискови и за джоба, освен за търсения ефект! Тук марката пак казвам не е от значение. Писаното от мен в тази статия може да се разглежда като един доволен клиент от даден продукт. И не на последно място, бъдете здрави!



Прочетете още:


Извинете, колко Ви е часа?
Тример REMINGTON PG6000
Dolce ми е густо


Снимка: Личен архив

Няма коментари:

Публикуване на коментар


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape