Извинете, колко Ви е часа?

Huawei GT2

Huawei GT2 е нещо повече от часовник

 

"Извинете, имате ли часовник"? Вече мога да връщам на този въпрос с отговор "имам Huawei GT2". Разбира се, че това е бъзик и ще отговоря като нормалните хора. Но нали се сещате как едно дете се радва на новата си играчка. Точно така се радвах и аз като си го взех. Нямах търпение да се запозная с всичките му функции. Просто усещах, че сме от една порода с него!

 

Когато го разопаковах имаше заряд от 39%. Този заряд с първоначалното ми "ровичкане" изкара 4-5 дни, което ме изненада приятно. Бях чел, че имат здрави батерии тези часовници ама чак пък толкова не очаквах. Забелязах също и големия брой програми за тренировки, които предлага този часовник. Също може да мери нивото на стрес и сърдечен пулс. Да не забравяме и отброяването на крачки. Следи качеството на съня (тук ме хваща колко нездравословно е моето спане). А много от нас са чували по популярните медицински сериали термина "сатурация". Но колко са се замисляли какво означава? Кислородната сатурация (SpO2) показва нивото кислород, с което е наситена кръвта. И така, докато ние дишаме с белите си дробове, то тялото ни "диша" и чрез кръвта! Ако тази стойност излезе извън нормалните си граници, тялото ни е подложено на голям риск

Часовникът има и още не малко функции, но кои са те лесно може да се намери в интернет. Последно ще отбележа една важна за мен, Huawei GT2 ми позволява да провеждам разговори чрез bluetooth връзка. А със своето ниво на водоустойчивост (5ATM) и батерия издържаща до две седмици, този часовник стана мой верен спътник всеки ден! Това беше причината да се замисля да купя и протектор за него. Да, точно така! Оказа се, че има и протектори за часовници, но това си е логично де. Като се сметне какви пари се "хвърлят" вече за тези модерни джаджи...

**След два месеца ползване мога да потвърдя думите си написани по-горе като добавя, че и за миг не съм нямал проблеми с него. А множеството предложения на циферблати ми помага да имам "нов" часовник през ден! 😊

 

Снимка: gizchina.it

Няма коментари:

Публикуване на коментар


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape