Тример REMINGTON PG6000

REMINGTON PG6000

Но какво по дяволите е това?


Човек колкото и добре да живее, накрая си купува нещо, което е смятал, че не му трябва. Точно това се случи и с мен. Преди две години жена ми ми направи подарък с една електрическа самобръсначка, а сега преди коледните празници реши да надгради своите подаръци към мен с тример, който има над десет типа приложения. Аз по начало и за ел. самобръсначката имах своите дърпания, но тя си има и плюсове. Пестя от ножчета и гелове за бръснене. А и значително намаля кървавата гледка при бръснене, за което съм много щастлив!

 

Изчакахме да дойде черния петък за да видим дали ще има примамливо намаление. За мое щастие набелязания продукт беше с -50лв., което не ми остави избор и се съгласих да пробвам това чудо на техниката! Направихме една бърза онлайн поръчка в последния половин час от черния петък и след това зачаках търпеливо пратката си.

Тази година доставките поне при мен бяха доста бързи. След някой друг ден и получих смс, че имам пратка в офис на куриер. Побързах да си я взема, бегло надникнах дали е дошла цяла и газ към вкъщи. Сега вече с кеф мога да разкъсам опаковката на вече моя Тример REMINGTON PG6000. Оказа се, че някой я е късал преди мен. Или накратко най-малкото съм получил отварян артикул. Не знам дали в комплекта се включват стандартната четчица и масло, но при мен ги нямаше. За подобни търговски практики предупрежавах в предни мои статии! За мен по-важното е тримерът да е здрав. След бърза проба разбирам, че машинката изглежда читава. Реших да си я оставя за ползване. 

Първото ми истинско ползване мина екстремно, защото обърках представките. Всичко в банята беше с косми от брадата ми. Втория опит вече беше наред, благодарение на правилния избор на жена ми относно ножчето за бръснене. Пробвах и представката за тяло. Отново блестяща работа. По описание трябваше да нямам вече батерия, но дефакто си имах. Чак след още едно махане на брадата, машинката издъхна (батерията изкара около 2 часа). 

Зареждането отнема само 2-3 часа и е готова за нова доза оформяне на лице и тяло. Определено съм доволен от тази покупка и то на изключителна цена! 

Снимка: chnopolis.bg

1 коментар:


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape