България за циганите!


А защо и ние да не сме цигани?  

 

  След като се замисля какви привилегии имат те, няма как в мен да не се роди едно желание да ме причислят към тази паплач! С какво те са повече от българите, че биват закриляни от сумати организации? Или на тях просто така им е удобно, един път да твърдят, че са българи, друг път, че са турци, а на личните им карти какво пише? Едва ли в графата националност пише циганин (пардон ром). Питам се как ги определиха като малцинство като скоро ще са повече от обикновените българи? Може би по цвета на кожата или по миризмата, а господа управляващи? Ако това е достатъчно да побързам към някой солариум и да не се къпя с месеци. Така може би ще ме класирате към богопомазаните ви избиратели!

  Когато достойно получа статут на циганин (от гръцки: αθίγγανοι, асингани - "недосегаеми"), аз ще мога да се възползвам от многото облаги достъпни само за тях. Ще съм под енти на брой протекции и така спокойно мога да не си плащам тока (а не както до сега да ми го спират независимо, че съм го платил), защото циганите сме изобретателни и можем да ползваме различни източници като лампите от уличното осветление. Сметките за водата да си се трупат, то така или иначе няма кой да я спре като по лична карта се оказва, че живеем на съвсем друг адрес. И ако стане чудото някой да има смелост да спре кранчето, то реката е наблизо. С отворени обятия ще посрещнем заразите от там върху децата, тъй като така ще качим още малко процента на инвалидността им. Или ще си ги заразим с нещо, за което знаем, че ще имаме парична полза. Хем още помощи, хем безплатно лечение без да се осигуряваме. Ако това не стане и те погинат, ние "орките" ще продължим да не сме наясно с думата презерватив и за какво се ползва той. Така жената ще произведе 7-8 чавета, от които все ще намерим с какво да ги разболеем за пред социалните. После с нашите документи ще минат и другите квартални хлебарки пред институциите за да получат поредната доза помощи, защото ние циганите сме си задружни и сме си ги заслужили.

  И след като имам голямо племе ще си харесам място за да си построя голяма къща. Не ми трябват разрешителни или да купувам земя, нали съм си откраднал достатъчно материали за строежа, а и съм от циганите. На нас ни е позволено, ние не сме като смотаните българи, които спазват закони. Ако някой дръзне да бутне после къщата ни тежко им. Ще ревем, че ни оставят без дом, макар да караме лъскави коли и сме отрупани със злато. Ще заплашваме, че нямаме работа и нямаме друг избор освен да крадем и изнасилваме простите българи. Ще съдим държавата в Страсбург, че не ни дава жилища, а ни бута единствения покрив над главите. Тя е длъжна да ни подари жилище без да плащаме наем, но също така и да ни хранят и поят безплатно. Ние може да не знаем български говоримо и писмено, но сме наясно с всеки един закон в тази държава, всеки член, всичките алинеи. Зад нас стоят много адвокати и политици, защото никой от тях не иска да чуе това от нас "исках да гласувам, обаче по принцип нямах желание". Това е поредната "умна" приказка от битието ни.

  Като циганин аз  ще си крада, убивам и изнасилвам без притеснения, защото ми е позволено. Ще обираме възрастните хора по селата. На тях пари не им трябват, но на нас да. Все пак сме социално слаби от малцинството многодетни семейства и с помощи на месец само около 2 000 лева. В правото си на циганин ще мога да карам кола без книжка и да возя толкова хора, колкото може да се натика вътре. А ако нямам такава или не съм окрал от някъде още, ще си впрегна каручката, ще обикалям из града докато коня понася ударите ми с камшик и сере навсякъде. И ако това нямам като налично средство не ми пречи да ползвам градския транспорт и БДЖ без пари, защото съм винаги за една спирка и ще направя скандал ако ми искат билет.



ПП: Описаното тук е плод на реалността покрай мен като се извинявам на 1% от циганите, които са създадени от качествен "материал". За съжаление в тези примери влизат и все повече българи, тръгнали явно по течението на циганизацията!



Снимка: ovarna.bg

3 коментара:

  1. Добре написано... Отразява ситуацията, която се е получила в резултат на години наред неприлагане на закона с еднаква сила спрямо всички. Както и нарояването на организации, защитаващи доста избирателно, до степен да си задава човек въпрос кой ги финансира същност. В добавка и Страсбург, който незнайно защо съди също с различен аршин различните хора за едно и също престъпление, каквото е да речем незаконният строеж. Питам се, ако ставаше дума за българи (или дори турци или каквито и да било други с по-неизразено мургав цвят на кожата), ако незаконният строеж беше съборен и не им беше осигурено жилище, то пак ли държавата щеше да е виновна според Страсбург или май не? Та от тук и другият логичен въпрос- чия политика следва България и защо?

    Поздравления за хубавия материал! +1 от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Двоен стандарт се прилага не само от нашата държава. Не разбирам причината и аз. Когато гражданите на България спазват законите ги чака голяма тесла. Било то за строеж или уреждане на документи за помощи и т.н. Ако сме длъжници по някоя точка ще ни вземат каквото могат стига да ни е собственост. Но за тях е различно. Те нали все пак по документи нямат нищо, макар да живеят в масивни къщи.

      Ако това положение не се промени в световен мащаб, последствията няма да са никак хубави. В един момент просто ще се избием...

      Изтриване
  2. Изразявам пълно съгласие с Вас!

    ОтговорИзтриване


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape