Лекарската гилдия

     За съжаление тази професия е опозорена от доста години.

     Тя не вдъхва респект от страна на пациентите, които не разбират каква отговорност носят лекарите.
     Напоследък хората така са се озлобили към всичко, че дори когато отиват да търсят лекарска помощ, те се държат като примати. Не ценят усилията на лекарите и целия труд положен от тях. Дори упражняват бойните си умения върху хората, които искат да спасят живота им или живота на техните близки. А повярвайте ми тези извращения не са малко и може да се убедите и сами.
     Има обаче една лоша практика, която кара лекарите да си вършат работата по-професионално и за тях пациентите стават клиенти. Те взимат и чакат пари от хората. Тази позорна тенденция се засилва, което води до влошаване на лекарската помощ.

     Друго важно нещо е отношението. За пореден път съм свидетел на това как сестра в критическата вика на роднини на пациента. А поводът за показването на гласовите възможности е питането от роднина на пациент: "как може да разберем какво е състоянието на...?".
     От цяло отделение пълно с млади лекари и сестри, в което бях наскоро, аз не видях обаче и грам от писаниците ми. Това ми дава надежда за промяна на тази лоша тенденция.

     Политиците да си стягат "шапките", да отделят средства за заплати и оборудване на здравеопазването.

     Комунистическите "тумори" в лекарската гилдия нека се пенсионират или да стоят далеч от пациентите. Разберете, че с вашата алчност и некомпетентност застрашавате човешки животи. Също така и приматите да си стоят в пещерите и да си се лекуват сами както смятат за добре.

     Молбата ми е просто оставете нормалните хора да живеят пълноценно и да имат нормално здравеопазване!




Пояснителна страница: http://zdrave.net/, https://www.bnt.bg/
 Снимка: po-krasivi.net 

Няма коментари:

Публикуване на коментар


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape