Забърсаха ме

VW GOLF V

Първото ми ПТП 

Колкото и да се внимава по пътищата, никой не е застрахован от произшествия. Най-големия ми страх е да не пострада човек и аз да съм замесен без значение дали имам вина. Този стрес не искам да разбирам как се преодолява.

Петък вечер, взимам големия син с мен в колата и отиваме да взимаме баба му от работа. Той сияе от щастие, защото ще остане за уикенда при нея на гости. Изчакахме я отпред и след малко тя се появи. Настана голяма радост и за двамата, а аз потеглих с колата. Има няма десет минути и пристигнах. Оставих ги и тръгнах към вкъщи. 

Усилвам музиката доволен, че съм се отървал за малко от единия "звяр" и потеглям по главния булевард. Очите ми са на десет, защото времето е много неприятно за шофиране. Тъмна градска част съчетано с лека мъгла и ситен дъжд. А Пловдив се слави, че росне ли малко дъждец и шофьорите се стъписват. Разминах се с двама, трима "състезатели", които не намираха проблем да дрифтят с превишена скорост в това време (да и от тия ме хваща страх за мен и семейството ми).  

Стигнах до кръговото движение на Централна гара с цел да продължа по бул. "Васил Априлов". Да ама не, на излизане от кръговото една дама реши да мине през мен. На снимката към статията не се вижда много, но от вратата не става нищо тоест не успя да мине през колата. Слязох от колата за да видя дали има пострадал при нея, а да видя и щетите. Направи ми впечатление, че от другата кола никой не слиза. Доближих се и виждам жена на средна възраст, която здраво е хванала волана и не мърда. Жената беше в шок. Попитах я добре ли е, има ли нужда от помощ и тя чак тогава реши да слезе от колата. Почна да повтаря "аз съм виновна", "ще платя всичко". Преместихме колите за да не пречат (не, че нямаше свиркания) след като полицията отказа да дойде, защото нямало ранени и нарушаване на инфраструктурата. Разменихме данни с уговорка да направим двустранен протокол в първия удобен ден за мен. 

Така и стана. Обадих се да уговорим среща и служителя в застрахователния офис ни оказа нужното внимание за да попълним нещата коректно. Сега оставаше да чакам сумата по сметката си, която за мое съжаление май няма да бъде достатъчна. ЗАД Асет Иншурънс АД са сметнали, че сумата от 769.82лв. е достатъчна за смяна на врата, китосване и боядисване на четири елемента. Аз лично леко се съмнявам да се размина само с толкова, но все пак съм благодарен че няма жертви и пострадали

***Ламарини се сменят и оправят, но човешките поражения трудно се възстановяват, а и понякога се стига до летален изход! 


Снимка: Личен архив 

Няма коментари:

Публикуване на коментар


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape