EON TV

EON TV
Има ли някой по жицата? 

От доста години искам да сменя кабелния оператор, но при обичайните мобилни оператори все ми отговаряха с "съжаляваме, нямаме оптика при вас". Така и не можех да се докопам до интерактивна телевизия (звучи малко все едно ще излитам в космоса). Този мой малшанс свърши, когато Виваком купи един от регионалните оператори. Така Виваком къде с измама, къде с основание почнаха да присвояват клиенти.

 

Рядко се случва да влизам в офиси за да плащам сметки, но този път се разходих и по друга причина. Младежът вътре ме "захапа" още от вратата. Припомних си как преди години работих към същия този оператор и как бяхме длъжни да пробутваме скапаната им сателитна телевизия. Та оставих аз момчето да обяснява за толкова "невероятната, иновативна и най-добрата на пазара телевизия". Естествено в главата ми "светеше лампичката" и го атакувах с точните въпроси до толкова, че започна да заеква. През това време и мисля, че друга възможност за промяна при мен сигурно ще има чак като изтече евентуалния ми нов договор. Затова си казах, че е време да опитам новата телевизия пък то ще си каже дали си заслужава. 

Изчаках няколко месеца преди да пусна тази тема за да бъда обективен. Както ме грабна при EON TV? Определено беше това, че имам вариант да избирам кое кога да гледам. Вече не съм зависим от така наречения прайм тайм! Аз избирам какво да пусна и то със седем дни назад. Не, че има какво толкова да ме "закове" на дивана, но все пак... Отделно има не лоша видеотека с филми и предавания за гледане. За децата си има детски кът, а междувременно всеки телевизор става от така модерно наречените смарт. Има Андроид с инсталиран google магазин. От там нататък всичко е в наши ръце. 

Но (ама винаги го има това но) с всички предимства идват и съпътстващи недостатъци. Най-големия такъв е, че телевизията минава изцяло през интернет. Това от своя страна води до една неизбежна зависимост от скоростта на интернет връзката. Като един банален пример, който мога да дам е свръх консумацията на интернет в едно домакинство. Гледане на телевизия, ползване на смартфони, таблети или лаптопи по едно и също време би довело до досадно "замръзване" на картината на телевизора. 

Лично за моите нужди телевизията на VIVACOM се оказа нещо полезно. Не съжалявам за направения избор, тъй като имам качествен интернет сигнал без накъсвания и загуби. Един съвет: ако имате добър рутер искайте да свържат него, а не вивакомския

Чакайте, чакайте! Последно включване от мен, че вероятно стана досадна темата. Забравих да похваля мобилното приложение на EON. С него телевизията ми е в джоба и е навсякъде с мен!

Снимка: vivacom.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape