Twitter общество

 

Алтернативната социална мрежа!

Дойде ред да напиша няколко реда и за тази "общност". Вътре човек може да намери събрани на едно място точната извадка от държавата. Twitter може да послужи също и за чудесен информативен портал, стига човек да си подбере правилните източници вътре!

 

Моето начало в Twitter започна през далечната вече 2010 година. Профилът го създадох ей така за да имам и там регистрация. Той си пустееше години наред без да влизам в него. В продължение на някоя друга година чувах по телевизията, как еди кой си написал поредната "сензация" в Twitter. Любопитството ми се разбута достатъчно за да обърна пак внимание на тази социална мрежа и какво изобщо представлява тя... 

Започнах да следвам профили на любими футболни отбори, информативни сайтове и развлекателни за цвят. Случайно или не, пред очите ми попаднаха лични профили на обикновени хора. Почнах да се зачитам по коментари и разглеждах профилите им. След едно добро пресяване си подбирах хора, който да чета какво пишат през деня.

А каква е идеята на тази социална мрежа ли? Twitter е място, където свободно човек може да пуска кратки статуси (мисли, послания) без ограничение в каква област е насочено. 

След натрупване на повече хора, с които да "общувам" там, започнах да отделям все повече време на Twitter. Хората ми станаха забавни и интересни. Разбира се там видях и едно умалено копие на държавата ни. Има си от всичко. Тъй като може да се четат акаунти, които не следвам (и по-добре, че ги нямам изобщо), разбирам и за негативната част тук. То не са интриги, двуличия, грозна показност. Гледам да съм настрана, освен ако не ме "захапе" някой. Мястото ми в Twitter по-скоро е за отпускане от ежедневието ми. Целя времето ми там да е изпълнено с положителни моменти

Стига с тая злоба хора, проникнала е къде ли не! Дайте си време за почивка, ако се натоварвате и виртуално, то определено все ще се отрази на здравето! Нима не ни стига ежедневния стрес, идващ отвсякъде? 

Ако трябва захвърлете всички телефони, компютърни. Останете сами и си дайте време! Сигурен съм, че има някой или нещо заради, което да покажете и добротата във вас, повярвайте си! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape