Вирус ли бе да го опишеш

Коронавирус, Sars-CoV-2
 В орбитата на един побъркан свят

 

Определено COVID19 разказа играта на човешката раса за отрицателно време. Лабораторните професорчета вече минаха границата на алчността! Със сигурност тези хора биха продали и майка си за шепа пари. Те нямат съвест, самите ТЕ са болни, но тяхното не се лекува! Но аз вярвам в справедливостта и знам, че някой ден ще получат заслуженото си. Жалко за отнетите животи, докато настъпи този момент!


От днес 22.10.2020г. мерките срещу COVID19 отново се засилват (в частност Пловдив). Връщат се ограничения от началото на това лудо време. Пак маски на открито, пак опашки пред магазините заради въведени ограничения от не повече от 100 човека в хипермаркетите. Дали имаха основания да предприемат подобна мярка? Да, имаха! И не, защото вирусът се е върнал с невиждана сила, а защото хората го удариха на айляк. Писна им от всичко случващо се и забравиха за пандемията. Виждам го с очите си и едва ли само аз съм свидетел на това. Никаква дистанция нямаше вече. Маските се ползваха като гердани или гривни, но не и както трябва да се носят. Сещам се за една случка във влака:

Жена на средна възраст попита къде са маските на групичка вонящи на джибри пикльовци. Отговорите бяха очаквани "ама лелче няма такъв вирус", "искате ли да ви се изкашлям във вас", "ще изпусна гарата си само и само да видя как ще ме свалите от влака". Тези и още не малко грозни сцени последваха. Поканих жената да седне до мен и свалих прозореца за да се успокои малко поне! 

Представям си колко подобни случаи има из страната! Месеци наред се нагледах на всякакъв тип пародия спрямо вируса. А междувременно случаите на хора с COVID19 се увеличаваха. Обаче новорегистрираните случаи не се покачваха значително както е сега. Обяснявам си го заради фокуса на тестовете. Повече здрави хора, а не в рисковите групи са се тествали. Целта им е била да отидат на почивка извън страната, а за да стане това се иска отрицателен тест. Сигурен съм, че има и не малко фалшиви отрицателни тестове, защото знам, че в България сме велики в направлението да мамим. Имам чувството, че ни е заложено генно. 

Бесен съм от безотговорността на народа. Малко дисциплина ни е нужна, но какво ти, ще си го мъкнем вируса след като е изчезнал на други места. Ясно ми е, че по цял свят гледат да изкарат дивиденти от тази зараза. Манипулират и вменяват страх в хората. С просто око се вижда това, но не аз пиша закони и издавам нареждания. Спазвам елементарни мерки и хигиена. Надявам се стихне скоро това лудо време. Надявам се да се опазя както и да се опази семейството ми. Надявам се моите роднини и познати да не ги стигне този коварен вирус. Не ми се мисли какъв ще бъде следващия лабораторен вирус. Това вече си е Трета Световна Война погледнато по различен начин!


Прочетете още:


COVID-19


Снимка: svobodnaevropa.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape