Лечение, част втора на МС!

COVID-19Епизод пореден!


След настъпването на извънредното положение в страната, аз и моята дружка (множествената склероза) си останахме в режим на изчакване. В средата на март трябваше да се явя на контролен преглед в УМБАЛ "Св. Иван Рилски" - София, но това не се случи. Чух се с докторката ми (д-р Д. Стоилова) с насоки как да продължа с възстановителната ми терапия с хапчета и се разбрахме след отпадането на положението да се видим. За съжаление тази ситуация не спря до един месец и аз си дремех почти три месеца в чакане нещо да се промени за да се срещна с нея.

Заветната дата се оказа 13.05.2020 година. Седмица по-рано ни освободиха от КПП-тата, а сега решаваха и как да продължи това чудо с COVID-19. След  бърза уговорка и вече нуждата ми от следващия протокол за отпускане на лекарствата ми от здравната каса, на 14.05.2020 година потеглих с колата към София. Бяхме се натоварили като мангали (цялата рода) - майка ми, жена ми и сина ми. Е, поне не ми беше скучно!

Тъй като бяхме повикани следобед, хора по коридорите почти липсваха. Бързо успях да се срещна с лекарката и да ме прегледа. За мое съжаление и тя долавяше все още леката несигурност с десния ми крак. Предложи ми втори курс на лечение при тях по познатата схема. Попита ме кога ще ми е удобно да почнем като каза, че ако зависи от нея още сега ме включва. Да си кажа не мислих много, казах ѝ да действа. Така за по-малко от 30 минути вече ме бяха "окабелили" на легло с течаща система. Уговорката беше, че след нея си тръгвам. Все си мисля, че тази система най-бавно при мен тече. Постоях си търпеливо около два часа, докато ме "надуят". Уговорих се за следващото си посещение на сутринта и газ да събера "подвижния си багаж" от пейки и люлки.

Нека мина и на втория ден от терапията. Разбрах, че вчерашното ми вливане е било като бонус и реално сега ще ме приемат. Започнаха да ми оформят ИЗ-то. И точно тогава се чуха писаци и хаотично движение на сестри. Аз стоя с абокат и си кисна в коридора. Нямал съм изследване за COVID-19 и как така съм се качил в отделението. Затвориха ме в манипулационната сам и те останаха в коридора. Ся съм им бил дишал въздуха. Един час не се намери сестра за да ми вземе кръв. Когато това стана, тя стоя на разстояние и от страх ми спука чак вената. Стоях си така изолиран до получаването на отрицателния резултат (видим на снимката). Разбирам ги, с тази пандемия сме подложени на голяма параноя. В болницата има цяло отделение под карантина именно от това коварно нещо. След като оформиха всичко по реда си ми пуснаха следващото вливане и да ме няма...

Така в извънредна обстановка и променливи ситуации изминаха шест дни от моите посещения отново в София. Преди да ме изпише, д-р Стоилова ме прегледа отново и остана доволна от състоянието ми. Изписа ми лекарства, които ще приемам в близките две седмици, след това времето ще покаже какво следва!


Прочетете още:



Снимка: Личен архив

Няма коментари:

Публикуване на коментар


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape