Глобен ама не точно

Фиш за нарушение
Как се става абонат на общинската глупост? 


Имам гараж от около 15 години. По време на тях съм изтърпял не едно и две "ама аз съм за пет минути". Закъснявал съм за работа, защото съм бил блокиран от поредния трикрат, който решава, че е по-удобно да спре пред обозначен гараж, отколкото да си плати на паркинг. Избор нямам и трябва да чакам примата да се появи. Няма кой да дойде да репатрира колите, защото улицата била тясна и така. 


От около две години започнаха да се въртят служители на общинска охрана близо из улиците и слагаха глоби на колите качени върху тротоара. Имах надежда, че нещата при мен с драматаппокрай гаража ще се променят, но някак си прескачаха спрелите там. Аха да ги напсуваш, че не си вършат работата и след първото ми оставяне на колата отпред за малко аз имах залепена "честитка". Гледах колата, гледах гаража... гледах колата, гледах залепения фиш. Това действие го повторих няколко пъти. Ясно ми е, че мястото пред гаража е общинско, но не ми е ясно, господата не успяха ли да направят бърза проверка дали колата не е на собственика на гаража, който е спрял очевидно за малко или да се спрат от инвалидния стикер. Тази случка почти идентична ми се случи не отдавна. Разликата беше, че жена ми имаше да свърши една работа и остави колата долу за да я прибера аз. Ставаше въпрос на порядъка от 10-20 минути. Служителите се оказаха много експедитивни

Накрая излезе, че аз съм най-големия нарушител и трикрат. Естествено нямаше как да оставя нещата така и отидох да търся обяснение, от който трябва. Нито се карах, нито се оправдавах. Признах си вината и обясних, че аз живея на този адрес и спирането пред гаража е било инцидентно, а и за кратко. Обещаха ми този път да ми се размине, но да не се повтаря отново. Дадох обещание след това по живо, по здраво да ме няма. 

Все си мисля, че ако проверките из целия град са такива, каквито и в моя случай, то проблемите с нарушителите стремглаво ще намалеят. Важно е проверяващите да не работят само по сигнали, а да си имат определен район! Само контрола ще оправи българина, той не е свикнал да спазва правилата в собствената си страна, но в чужбина е друго нещо... 


Снимка: Личен архив 

Няма коментари:

Публикуване на коментар


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape