"BILLA - качество за всеки" ама не точно...

 

Аман от промоции!


Искам да кажа само няколко думи. Думи, които ще са си глас в пустинята, но няма как да ги задържа в себе си. Питам се къде е БАБХ и къде си бъркат?! Една от големите вериги пуска на промоция печено пиле. Тече и реклама по телевизията. За скромните шест лева човек може да си вземе цяло пиле. Какво по-хубаво, нали?! По-хубаво щеше да е ако не липсваше качеството! И никога цената не трябва да е водеща при закупуването на някаква стока, а още повече ако става въпрос за храна.




Може би по-хубаво щеше да е ако това пиле ставаше за ядене. Как да кажа на майка ми, която искаше да ни почерпи с "прясно печено пиле", че това нещо не става за ядене. Опитахме, наистина опитахме да ядем от това нещо. С голям зор успяхме да залъжем глада си. Но в крайна сметка спечели кучето ни. Поне той не отказа пилето и си го хапна с кеф (явно все пак е ставало за ядене). Помня първия път, когато опитахме подобно нещо от BILLА, че синът ми го повърна и това е разбираемо. Качеството беше доста съмнително, но на нас ни нямаше нищо, освен гадното чувство в устата. Този път нямаше чак такава последица, но намусените физиономии от гадното ястие е същото.

Интересното е, че по принцип избягваме да взимаме готова храна от витрините на тези магазини, но и ние сме хора. Не сме безгрешни и се надяваме на някакъв изграден стандарт по безопасност на храните. Да, да ама не! Явно бутането на рушвети си продължава с пълна сила и така на крайния потребител се пробутват стоки със съмнително качество. Хитринките още им минават, защото сме едни коне с капаци, вярващи само на рекламите! Ще си чакаме, докато някой не се натрови, не се вдигне малко медиен шум и така. После бързо ще ни мине и отново ще си пазаруваме същите боклуци!

"Хвала" на такива фирми и безкористни хора!


Снимка: pixabay.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape