VW GOLF 5, самолет :)

Една сбъдната мечта



  Някой мечтаят за S- класи, други за 7-ми серии, а аз за един скромен VW Golf 5. Когато излезна от производство карах старичката вече 3-ка (VW Golf 3). Минах след това през марки, които упорито твърдях, че няма да карам като Рено и Фиат последвани от правилото за "никога не казвай никога". Макар за мен да са автомобилни недоразумения с още една, две марки, те никога не ме "предадоха" на пътя. И така поради различни стечения на обстоятелствата дойде мигът да се кача на Голф 5 (явно остаря достатъчно, че да си го позволя).


Гордо мога да кажа: Купих си нов Голф втора употреба! ;)


  Първите ми впечатления са страхотни. Стои стабилно на пътя. Разрешената скорост от 140км/ч. дори не се усеща, нито пък тормози или вкарва в преразход автомобила. Надявам се да е била обслужена и гледана преди мен добре каквито са ми и първите впечатления. Спрях се на вариант 1.9 TDI 105к.с. като мисля, че за България ми са предостатъчни. Дано да е със здрав двигател и окачване, за което съм чувал от не един човек и автомонтьор, защото в нашата родина условията за каране не са много цветущи. Не спират да се хвалят колко пътища били построени в страната, а реално си трошим колите ежедневно по тези "първокласни" трасета. Успяха да довършат една магистрала с автентичното име Тракия, най-вероятно кръстена така, защото строителството ѝ е почнало по времето на траките. А ремонтите по нея са непрестанни...


  Карането на VW Golf 5 си е истинско преживяване, съпроводено с нужните глезотийки за по-голям комфорт на водача и пътниците. За по-приятното чувство в колата допринася и двузоновия климатроник. Има и фабрична навигация за любителите, които са готови за пътешествия. Определено мога да кажа твърдо, че това е колата за мен и семейството ми. Пожелавам си колата да ме слуша толкова, колкото и аз нея. Мисля, че с правилната поддръжка ще успеем да я покараме още няколко годинки...

2 коментара:

  1. Честита покупка! Пожелавам комфортно и безремонтно да караш колата колкото ти трябва - толкова, а после нова и по-хубава да си купиш без затруднения! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! За следваща надявам се да не бързам. Тази ме устройва идеално. :)

      Изтриване


All rights reserved © 2023 Ежедневието днес | Powered by peSho
Използването на материали от сайта без изрично разрешение на автора е забранено!
Protected by Copyscape